Природознавство



   До уваги учнів 5-их класів!


СОНЯЧНІ І МІСЯЧНІ ЗАТЕМНЕННЯ 2017 РОКУ


  

Перевір себе


Чи вмієш ти?
називати: учених, які пояснювали походження Землі (Ж. Бюффон, І. Кант, Д. Джинс, О. Шмидт) та відмінності між їхніми гіпотезами; сучасні погляди на виникнення Землі;
форму і розміри Землі; рухи Землі; фази Місяця; способи зображення Землі; материки та частини світу; склад ґрунту, повітря; властивості ґрунту, повітря, води; 
наводити приклади: розчинних і нерозчинних речовин; розчинів у природі; використання води людиною;
описуати внутрішню будову Землі; результати власних спостережень і дослідів;
пояснювати: зміну дня і ночі; зміну пір року; зміни фаз Місяця; нерівномірність розподілу сонячного світла і тепла на поверхні  Землі; причини сонячного і місячного затемнення; значення масштабу в створенні карт; утворення ґрунту; кругообіг води у природі; значення води, повітря, ґрунту;  значення сонячного світла і тепла для живої природи;
розрізняти: фази місяця на зображеннях; способи зображення об’єктів на географічних картах;показувати на глобусі та географічній карті: материки і частини світу; найбільші географічні об’єкти (гори, річки, рівнини, моря, океани);  екватор, півкулі, полюси, паралелі і меридіани;

використовути: додаткові джерела інформації для виконання навчального завдання; вивчену природничо-наукову лексику в самостійних усних повідомленнях.



Немає коментарів:

Дописати коментар