Тема заняття: «Льодовики та багаторічна мерзлота»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 46 підручника
2. Перегляньте відео-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIU – Льодовики та багаторічна мерзлота
3. Запишіть у зошит визначення понять «льодовик», «снігова лінія»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 46 підручника
2. Перегляньте відео-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIU – Льодовики та багаторічна мерзлота
3. Запишіть у зошит визначення понять «льодовик», «снігова лінія»
Зверніть увагу:
Льодовики
1) Покривні - покривають поверхню суходолу (Антарктида, о. Ґренландія)
2) Гірські - утворюються в горах в усіх широтах
1) Покривні - покривають поверхню суходолу (Антарктида, о. Ґренландія)
2) Гірські - утворюються в горах в усіх широтах
4. Пригадайте позначення льодовиків на карті. Знайдіть на карті світу основні площі льодовиків: покривних та гірських.
5. Дайте короткі відповіді на питання (2-3 речення).
- Як змінюється висота снігової лінії із віддаленням від екватора до полюсів?
- За яких умов утворюється багаторічна мерзлота?
- Чи можуть бути айсберги корисними для людини? Чому? (відповіді пересилати на вайбер)
5. Дайте короткі відповіді на питання (2-3 речення).
- Як змінюється висота снігової лінії із віддаленням від екватора до полюсів?
- За яких умов утворюється багаторічна мерзлота?
- Чи можуть бути айсберги корисними для людини? Чому? (відповіді пересилати на вайбер)
Немає коментарів:
Дописати коментар