Тема заняття «Біосфера. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі»
1. Що означає поняття «біосфера»
2. Опрацюйте параграф 49, або прослухайте відео за посиланням: https://youtu.be/J-Spgc3sehQ.
3. Визначте у яких оболонках і на якій висоті, або глибині проходять межі біосфери.
1. Що означає поняття «біосфера»
2. Опрацюйте параграф 49, або прослухайте відео за посиланням: https://youtu.be/J-Spgc3sehQ.
3. Визначте у яких оболонках і на якій висоті, або глибині проходять межі біосфери.
4. Поміркуйте як пов’язані організми з оболонками Землі. Наведіть конкретні приклади взаємозв’язків між:
а) організмами і літосферою
б) організмами і атмосферою
в) організмами і гідросферою
а) організмами і літосферою
б) організмами і атмосферою
в) організмами і гідросферою
Дайте відповіді на питання.( письмово, в робочому зошиті, тільки на 1 питання, 2 усно)
1. Як поширюються живі організми на суходолі? Від чого залежить їх кількість?
У вибраній для себе формі ( таблички..) покажіть особливості рослинного і тваринного світу, характерного для широт: екваторіальних, субекваторіальних, тропічних, помірних, арктичних і субарктичних.
2. Що означають поняття «флора» і «фауна»?
3. Пройдіть тестування:
1. Як поширюються живі організми на суходолі? Від чого залежить їх кількість?
У вибраній для себе формі ( таблички..) покажіть особливості рослинного і тваринного світу, характерного для широт: екваторіальних, субекваторіальних, тропічних, помірних, арктичних і субарктичних.
2. Що означають поняття «флора» і «фауна»?
3. Пройдіть тестування:
Немає коментарів:
Дописати коментар